קונטיקט

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- קונטיקט

נכס למכירה בקונטיקט

קונטיקט גובלת דרומה עם לונג איילנד סאונד, ממערב למדינת ניו יורק, מצפון עם מסצ'וסטס ומזרחה עם רוד איילנד.

מדינת קונטיקט בהחלט מייצג את הקסם של ניו אינגלנד, אזור של שש מדינות על החוף האטלנטי של ארצות הברית. שוק הנדל"ן בקונטיקט הוא מאוד משגשג. בין המקומות המבוקשים ביותר עבור נכס למכירה בקונטיקט הם גריניץ ', דריאן, ניו הייבן, הרטפורד, ווסטפורט, ניו כנען, ו Bridgeport. רק לגריניץ 'היתה הזכות הבלעדית למכור את בית המשפחה היקר ביותר בארצות הברית. כמו כן, גרינוויץ 'מפורסם באירוח בכירים רבים בוול סטריט וביאכטות שלהם, ולכן מתפארת באחד המחוזות העשירים ביותר בארצות הברית עם בתים מפוארים רבים, דירות ונכסים למכירה בקונטיקט. אבל העיר העשירה ביותר בקונטיקט היא ניו כנען. העיר הציורית כוללת פארקים ירוקים ובניינים טיפוסיים בניו אינגלנד, כמו גם מסעדות נהדרות וחנויות קלאסיות. העיר ווסטפורט היא מאוד פופולארית עם אמנים וסופרים רבים והיא ידועה במקומות המוסיקה שלה, גלריות לאמנות וחנויות עתיקות. הרטפורד, בירת המדינה והעיר של הסופר המפורסם מארק טוויין, הוא מרכז עירוני מתוחכם המציע דירות יוקרה, דירות בגורדי שחקים ובארמונות. כך גם ניתן לומר על העיר ניו הייבן, בית אוניברסיטת ייל. בקונטיקט התחכום העירוני הנבדל מתמזג עם האלגנטיות של האזור הכפרי. הגבעות שלה עם מרעה פסטורלי, החוף הקסום שלה ואת הקרבה שלה לערים בוסטון וניו יורק להפוך קונטיקט המקום האידיאלי לרכוש נכס למכירה בקונטיקט.

מחירי הנכסים בקונטיקט המשיכו לעלות ברביע זה, המאשרים את העניין בנכסים יוצאי דופן. מחירי הבתים במחוז פיירפילד עלו ל -3.6 מיליון דולר, גידול של 5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. הערים של גריניץ 'ו פיירפילד ראתה גידול בסך המכירות של מעל 2 מיליון דולר, בעוד שאר המדינה ראתה ירידה של 9% במכירות של בתים חד משפחתיים בטווח מחיר זה.

העלייה הגדולה ביותר היא השנה בערים של איסט וינדזור, גריניץ ', ניו הייבן, סימסבורי ווסטפורט.

הרבעון השלישי יהיה מבחן אמיתי עבור שוק הנדל"ן בשנת 2018 וכל גידול בהצעות יעזור לשמור על קשר עם הביקוש לקונה בשוק תחרותי.

  •  
    מעבר לקונטיקט. גרים וחיים בקונטיקט

      אמריקה: עבור רבים זה עדיין חלום במגירה כי אתה רוצה להשיג מחיים, לאחרים, רצון רחוק ובלתי מושג. עבורנו ב- Realigro? הזדמנות להיתפס! כן! היום החלטנו לתת קצת עזרה לאלה המעוניינים להשקיע בנכס אבל מפחדים להוליד בעיות עצומות. הגיבור של היום הוא אומה אמריקאית השייכת לאזור ניו אינגלנד. נשלט על ידי לו ...

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

Cod. 4616

מכירה אחר (מגורים), קונטיקט, Fairfield County, Bridgeport, Bridgeport

2,927,296.76ILS
מכירה
אחר (מגורים)

278 m²
3000 sq ft, גודל מגרש: 0.21 אקרים, 4 חדרי שינה, ½ 2 אמבטיות, כביסה, פואייה, הסיפון,
UNAVAILABLE
Cod. 3546

מכירה חמישה חדרי שינה ומעלה, קונטיקט, Hartford, Hartford, Hartford

1,646,810.28ILS
מכירה
חמישה חדרי שינה ומעלה

1600 m²
ההשקעה הגדולה 2 יחידות לול הכבושה, בבניין הממשלה איסט סייד. פוטנציאל ענק
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB